wtorek, 7 czerwca 2011

2 etap konkursu DeeZee i Akademi Stylizacji Osa!!

W zeszłą środę było ogłoszenie wyników pierwszego etapu. Dostałam się dalej! więc od razu stworzyłam koncepcję stroju na drugi etap. Zamówiłam czerwone szpili i... czekałam, czekałam, czekałam... Myślałam że przyjdą jak poprzednie buty od DeeZee czyli na 2 dzień ale się myliłam. Nie doszły po dziś dzień a o północy mija termin dodawania prac. Musiałam coś wymyślić. Użyłam znów tych samych koturnów do w pierwszej sesji. Niestety nie są one eleganckie więc mała "czarna" w moim przypadku kobaltowa nabrała szyku w stylu Glam Rock. Podoba się wam taka wersja? ;-)










Fot. Marcin G.

sukienka- Top Secret
buty- DeeZee
torebka- handmade
rajstopy- calzedonia
kolczyki- reserved


1 komentarz:

  1. bardzo fajny zestaw, lubię elektryzujący chaber! i świetne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń